مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:002023-11-29سياسي

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه شد


 در مراسمی با حضور مدیر کل هماهنگی امور استان ها و مشاور وزیر جهاد کشاورزی «حشمت عزیزان» به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه و از زحمات «آذرنوش عموزاده» تقدیر شد.

- ایسنا/ایلام  در مراسمی با حضور مدیر کل هماهنگی امور استان ها و مشاور وزیر جهاد کشاورزی حشمت عزیزان به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه و از زحمات آذرنوش عموزاده تقدیر شد.

سیدمجید موسوی مدیرکل هماهنگی امور استان ها و مشاور وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم ظهار کرد: استاندار ایلام با همراهی خوب تلاش حداکثری برای اعتلای بخش کشاورزی را داشته که جای تقدیر دارد.

وی گفت: تأمین مسکن، معیشت، رفاهیات کارکنان و ترمیم حقوق از جمله موارد مهمی است که توسط وزیر جهاد به جد پیگیری و به دنبال محقق کردن آن است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مبلغ 1200 میلیارد تومان از اعتبارات آب های مرزی به ایلام اختصاص و صرف فعالیت های آب وخاک خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه پایه و اساس فعالیت های آب وخاک در بخش امور زراعی، باغبانی، دامداری و.

است که خوشبختانه ایلام در این حوزه در جایگاه مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: در خصوص کشت قراردادی محصولات کشاورزی که همواره مورد تأکید وزیر جهاد کشاورزی است توسط مسئولان مرتبط به جد دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه شد

 سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معارفه شد